Opgelost door KPN: geen tv

monique

ik heb sinds ong 2 jaar interactief 3 in 1 tv telefoon en computer sinds gisteren na onderhoudsbeurt aan de kabel heb ik geen tv meer kpn zegt omdat ik 2 tv s heb en dat dat niet kan. maar ik heb interactieve tv 2 jaar nu dus moet ik 1 tv afsluiten of digitenne nemen hoe kan dit ?? na dat monteur hier 3 uur geweest is werkt tv nog niet andere monteur heeft eerder modem zwart kastje en adaptors vervangen niks heeft geholpen ik heb constant problemen met uitzending gemist wel geluid geen beeld blijft op pauze stand staan
maar sinds gisteren heb ik niks meer monteur zei als ik 1 tv afzet dan moet het opgelost zijn dus tv uit van de slaapkamer maar nog steeds geen tv in de huiskamer
nu heb ik kabel ertussen gezet maar nog niks uren later doet de tv het weer maar snap niet wat het probleem is heb al jaren dit abbonement en nu ineens kan ik geen 2 tv s hebben terwijl ik genoeg betaal voor 3 in 1 onbeperkt nu zit ik met meters kabel in mijn huis om dat ik anders geen tv heb

KPN
    Geachte mevrouw Bakel,

KPN Klantenreacties CMT
    monique
    de monteur is geweest maar heeft het niet kunnen oplossen
    KPN
    Geachte mevrouw Bakel,

KPN Klantenreacties CMT

monique
    ben nu overgestapt op digitenne voor de tweede tv maar ook die werkt niet nu sturen ze een nieuw kastje om dan te kijken of hij het dan wel doet dus dat moet ik even afwachten wel heb ik nu veel minder zenders bij digitenne dan voorheen met interactief
    monique
    ga morgen het andere digitenne kastje ophalen en aansluiten en hoop dan dat het werkt maar zelfs met 1 tv had ik gisteren weer storing de error zapp naar andere zender ect ik heb toen reset gedaan stroom eraf gehaald ect daarna deed hij het weer maar ik blijf het probleem houden dat ik wel geluid heb maar stilstaand beeld of de blauwe zapp error en alles zwart dan na ong 2 min springt het beeld weer terug heb deze problemen sinds jullie onderhoud aan de kabel
    monique
    heb het nieuwe diitenne kastje aangesloten wat overigs hetzelfde was als wat ik had terwijl de collega mij zei een nieuwere betere te sturen zilverkleur maar goed de digitenne doet het nu
    nu zit ik alleen nog met het probleem dat ik nu na 2 jaar verplicht word terug te gaan naar digitenne ipv interactief wat inhoud dat ik al die extra zenders niet meer heb het abbonementsgeld blijft hetzelfde doordat ik 1 interactieve tv kastje heb terug gegeven en nu digitenne kastje heb
    maar heb nu wel
    maar heb nu wel
    monique
    een boze tiener dochter die nu niet meer haar favorite zenders kan kijken zoals bv cbs reality ect dus ik vind dat ik na 2 jaar nu onterecht verplicht word terug te gaan naar minder zenders
    terwijl het financieel het zelfde blijft
    oplossing waar ik mee akoord kan gaan is dat ik digitenne ter compersatie gratis krijg voor 1 tv of dat verder een oplossing gezocht word waarom ik nu deze problemen sinds het onderhoud heb en opgelost word mvg monique
    monique
    heb vandaag contact gehad met de klanten service omdat ik constant de error heb dat de atenne signaal niet goed is en dus geen beeld heb de atenne staat voor het raam en de tv op halve meter ernaast op de slaapkamer de collage heeft nu een nieuwe attene opgestuurd die binnen 2 dagen hier moet zijn om te kijken of het atenne signaal dan wel werkt
    verder heb ik sinds 1 juli geen extra zenders meer er zijn maar liefts 9 verwijdert ik heb op de tv bericht gehad dat er zenders zouden verdwijnen
    monique
    maar dat dat alleen voor upc klanten zou zijn ik heb speciaal de extra zenders pakket genomen en nu kan ik deze niet meer ontvangen mijn tv gaat nu van 315 naar 334 terwijl ik naar 318 wil om deze zender heb ik het extra pakket genomen en nu zijn deze zonder reden niet meer beschikbaar dus mijn extra pakket is nu overbodig begrijp niet waarom ik nu deze zender niet meer ontvang met al deze problemen ga ik overwegen mijn 3 in 1 pakket op te zeggen en naar een andere provider te gaan
    probleem is opgelost

Ook een klacht indienen over KPN?