Opgelost door KPN: geen tv
Details
Klacht
ik heb sinds ong 2 jaar interactief 3 in 1 tv telefoon en computer sinds gisteren na onderhoudsbeurt aan de kabel heb ik geen tv meer kpn zegt omdat ik 2 tv s heb en dat dat niet kan. maar ik heb interactieve tv 2 jaar nu dus moet ik 1 tv afsluiten of digitenne nemen hoe kan dit ?? na dat monteur hier 3 uur geweest is werkt tv nog niet andere monteur heeft eerder modem zwart kastje en adaptors vervangen niks heeft geholpen ik heb constant problemen met uitzending gemist wel geluid geen beeld blijft op pauze stand staanmaar sinds gisteren heb ik niks meer monteur zei als ik 1 tv afzet dan moet het opgelost zijn dus tv uit van de slaapkamer maar nog steeds geen tv in de huiskamer
nu heb ik kabel ertussen gezet maar nog niks uren later doet de tv het weer maar snap niet wat het probleem is heb al jaren dit abbonement en nu ineens kan ik geen 2 tv s hebben terwijl ik genoeg betaal voor 3 in 1 onbeperkt nu zit ik met meters kabel in mijn huis om dat ik anders geen tv heb
Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.