Klacht KPN: geen tv al twee weken

Klachtnummer
# 634397
Gebruiker
Eugene Elias
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo wij zijn verhuist naar een appartement zes jaar geleden die vorige bewoners hadden Ziggo, wij hebben KPN nu is is gevolg dat wij al voor de zoveelste keer zonder tv zitten ivm glas vezel

Gewenste oplossing

dat er direct tv komt

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Elias,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen