Opgelost door KPN: Geen tv door foutcode

M.H. Stolp

Sinds 1 maand heb ik KPN compleet met alles in 1 premium. Vandaag (9/1/2016) voor de 2e keer een tv storing (foutcode 14). Alles gereset en opnieuw opgestart. Helpdesk om 14.30 u gebeld, weer alles opnieuw opgestart en gereset. Foutcode blijft. Vervolgens krijg ik te horen dat pas maandag een monteur langskomt. Ik zit dus het hele weekend zonder tv. Zaterdag (overdag) is voor veel mensen een gewone werkdag. Voor KPN monteurs kennelijk niet. Dit is geen overmacht, maar "gewoon" apparatuur die niet werkt en dat wel behoort te doen. Idioot en schandalig dat KPN een klant zo in de kou laat staan.

Ik verwacht een goede permanente oplossing voor het probleem dat zich nu al 2 keer in 1 maand heeft voorgedaan. Een heel weekend zonder tv kan niet. Ik wil hier financiele compensatie voor (er is immers geen sprake van een landelijke storing o.i.d.). Als dezelfde storing zich nog een keer voordoet, wil ik mijn abonnement kunnen opzeggen. KPN komt zijn verplichtingen dan kennelijk niet na.

M.H. Stolp
    Inmiddels is een KPN monteur geweest (11/01/2016). De internetsnelheid is niet voldoende. Het minimum om tv met HD beeld te kunnen bekijken is 12 Mbit/s. Dit wordt op mijn adres kennelijk regelmatig niet gehaald. Hierdoor valt de tv uit. Ik heb een nieuw modem gekregen en de HD optie is uitgezet.
    Echter, bij een alles-in-1 Premium abonnement horen een veel hogere internetsnelheid en 28 HD zenders. Aangezien KPN dit nu niet levert, stel ik KPN hierbij in gebreke.
    M.H. Stolp
    Ik ben vorige week 14/01/2016 gebeld door KPN.
    Ik zou deze week worden teruggebeld.
    Geachte mevrouw Stolp,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

M.H. Stolp
    29 januari jl. zijn 2 monteurs langs geweest. Er is bij 1 tv e.a.a. veranderd. Nu afwachten of de 2e tv het blijft doen. Ik word geinformeerd over wanneer de internetsnelheid in mijn postcodegebied omhoog gaat. Tevens wordt het maandbedrag van mijn abonnement gecrediteerd.
    M.H. Stolp
    Uiteraard wordt 1 maandbedrag gecrediteerd, mits er zich geen storingen meer voordoen.
    Geachte mevrouw Stolp,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

M.H. Stolp
    Inmiddels zijn alle aansluitingen bekabeld. Volgens de, zeer vriendelijke, KPN technici zou dit de klacht moeten verhelpen. Hopelijk nu geen storingen meer. Lof voor de reactie van KPN tot nu toe op mijn klacht. Ik voel mij zeer serieus genomen. Ik wacht nog even voordat ik mijn klacht hopelijk positief kan afsluiten.

M.H. Stolp
    Tot nu toe geen storingen meer. KPN heeft mijn klacht goed opgepakt. Ik blijf een aanspreekpunt houden.

M.H. Stolp

Ook een klacht indienen over KPN?