Opgelost door KPN: Geen tv door foutcode

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147660
Gebruiker
M.H. Stolp
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 maand heb ik KPN compleet met alles in 1 premium. Vandaag (9/1/2016) voor de 2e keer een tv storing (foutcode 14). Alles gereset en opnieuw opgestart. Helpdesk om 14.30 u gebeld, weer alles opnieuw opgestart en gereset. Foutcode blijft. Vervolgens krijg ik te horen dat pas maandag een monteur langskomt. Ik zit dus het hele weekend zonder tv. Zaterdag (overdag) is voor veel mensen een gewone werkdag. Voor KPN monteurs kennelijk niet. Dit is geen overmacht, maar "gewoon" apparatuur die niet werkt en dat wel behoort te doen. Idioot en schandalig dat KPN een klant zo in de kou laat staan.

De oplossing

Ik verwacht een goede permanente oplossing voor het probleem dat zich nu al 2 keer in 1 maand heeft voorgedaan. Een heel weekend zonder tv kan niet. Ik wil hier financiele compensatie voor (er is immers geen sprake van een landelijke storing o.i.d.). Als dezelfde storing zich nog een keer voordoet, wil ik mijn abonnement kunnen opzeggen. KPN komt zijn verplichtingen dan kennelijk niet na.

12 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stolp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Inmiddels is een KPN monteur geweest (11/01/2016). De internetsnelheid is niet voldoende. Het minimum om tv met HD beeld te kunnen bekijken is 12 Mbit/s. Dit wordt op mijn adres kennelijk regelmatig niet gehaald. Hierdoor valt de tv uit. Ik heb een nieuw modem gekregen en de HD optie is uitgezet.
    Echter, bij een alles-in-1 Premium abonnement horen een veel hogere internetsnelheid en 28 HD zenders. Aangezien KPN dit nu niet levert, stel ik KPN hierbij in gebreke.
  3. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Ik ben vorige week 14/01/2016 gebeld door KPN.
    Ik zou deze week worden teruggebeld.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stolp,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  5. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    29 januari jl. zijn 2 monteurs langs geweest. Er is bij 1 tv e.a.a. veranderd. Nu afwachten of de 2e tv het blijft doen. Ik word geinformeerd over wanneer de internetsnelheid in mijn postcodegebied omhoog gaat. Tevens wordt het maandbedrag van mijn abonnement gecrediteerd.
  6. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Uiteraard wordt 1 maandbedrag gecrediteerd, mits er zich geen storingen meer voordoen.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stolp,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  8. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Inmiddels zijn alle aansluitingen bekabeld. Volgens de, zeer vriendelijke, KPN technici zou dit de klacht moeten verhelpen. Hopelijk nu geen storingen meer. Lof voor de reactie van KPN tot nu toe op mijn klacht. Ik voel mij zeer serieus genomen. Ik wacht nog even voordat ik mijn klacht hopelijk positief kan afsluiten.
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Stolp,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Tot nu toe geen storingen meer. KPN heeft mijn klacht goed opgepakt. Ik blijf een aanspreekpunt houden.
  11. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Tot nu toe geen storingen meer. KPN heeft mijn klacht goed opgepakt. Ik blijf een aanspreekpunt houden.
  12. Auteur
    M.H. Stolp
    Datum
    Tot nu toe geen storingen meer. KPN heeft mijn klacht goed opgepakt. Ik blijf een aanspreekpunt houden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.H. Stolp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen