Klacht KPN: geen tv en vaste telefoon

Klachtnummer
# 198862
Gebruiker
schrama
Datum
2 reacties

Details

De klacht

dinsdag 29 nov gemeld bij KPN helpdesk dat we geen televisie konden kijken, er kon pas op donderdagavond een monteur komen die was er om 19.00 uur
hij heeft de experia box en de 2 tv ontvangers vervangen en de lijn doorgemeten die was goed maar geen beeld en ook geen telefoon
de monteur gaat bellen naar de monteursingang maar die zijn om 18.00 dicht raar als je wel een monteur op stap stuurt. ik ben de volgende dag gebeld door de helpdesk en die willen weer een monteur langs sturen dus ik vertel dat het bij KPN ligt en ik op mijn werk ben dan zegt hij tegen mij dat de monteur zijn werk niet goed gedaan heeft want hij heeft de poort in de centrale niet gemeten dus zeg ik stuur dan een monteur naar de centrale laat dit alsnog doen want het probleem ligt niet bij ons. nee dit kan niet er moet weer een monteur komen en deze is vandaag geweest en heeft geconstateerd dat het in de poort in de centrale zit dus nu is de storing weer doorgezet en zitten we nog steeds zonder tv en telf

De oplossing

ik wil dat dit word opgelost en compensatie voor de tijd dat we geen tv kunnen kijken en niet kunnen bellen met onze vaste telefoon alles moet nu met de gsm
en dat de helpdesk wat beter naar de mensen moeten luisteren en niet allen maar zeggen we sturen een monteur langs dit is zo irritant

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schrama,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schrama,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen