Klacht KPN: geen tv geen internet glasvezel

Klachtnummer
# 34352
Gebruiker
Kevinvan den bogaard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hoi we hebben een probleem we hadden een pakket aangevraagd bij kpn, maar hebben toen op tijd geannuleerd. maar kpn heeft het toch doorgezet en houd de lijn bezet waardoor concepts geen verbinding met ons kan maken. en de kpn was niet duidelijk hoelang het nog zou duren er werdt vanuit concepts gezegt dat het wel zes weken kan duren.

De oplossing

dat we zo snel mogelijk weer internet en tv en telefoon krijgen. en dat kan alleen als kpn van de glasvezel afgaat

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Bogaard,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen