Opgelost door KPN: geen tv kunnen kijkne

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 424046
Gebruiker
E. Pistoor
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kan al twee dagen geen tv kijken. KPN biedt alleen maar oplossingen die niet van toepassing zijn of die ik niet begrijp. Ik wil best voor de monteur betalen, maar die schijnen op te zijn.

De oplossing

IK WIL DAT ER IEMAND LANGS KOMT OF DAT ER PER TELEFOON GOEDE NSTRUCTIE WORDEN GEGEVEN.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pistoor,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Pistoor,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Pistoor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de naam en het telefoonnummer van een medewerker. Zo kan ik contact opnemen als er weer iets aan de hand is. Mooi aanbod en daar ben ik blij mee!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?