Klacht KPN: Geen vaste telefoon na overzetting naar glasvezel

Henk

Keurige aankondigingsbrief van KPN over overzetting naar glasvezel. En.. "de monteur gaat niet eerder weg dan dat ALLES weer werkt". Fantastisch en een goed vooruitzicht! Toch?
Tja, dinsdagmiddag 9/2 werkte internet weer, maar geen vaste telefoonverbinding. Nadat de (vriendelijke) monteur intern binnen KPN daarover belde, werd mij verteld dat e.e.a. overgezet moest worden en dat dit binnen 24 uur het geval zou zijn. Ik was er niet blij mee.. Heb mijn meest nabije familie en relaties daarover geïnformeerd. Nu, 48 uur later, nog steeds geen vaste telefoon! Klantenservice gebeld en gechat met KPN, maar nog steeds geen oplossing. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat bij de afdeling levering e.e.a. was nagevraagd en dat men daar wist te vertellen dat ik een SMS gehad zou hebben met de mededeling dat e.e.a. wel 5 werkdagen kon duren. NIET DUS!! De belofte "dat alles weer zou werken" is dus een loze, ook ONWAAR!

ASAP werkende vaste telefoonaansluiting.

KPN heeft niet gemeld dat men 5 werkdagen telefonisch blind zal zijn. Ronkende teksten, maar geen ronkende installatie.

KPN
    Geachte heer Verburg,

KPN Klantenreacties CMT
    Henk
    Ben benieuwd wat onder "binnenkort" wordt verstaan... Tot nu niets vernomen.
    Henk
    Al 7x 24 uur geen vaste telefoon!. Ik heb een andere definitie van "binnenkort" . En al die tijd kunnen anderen die niet mijn mobiele nummer hebben, mij ook niet bellen. Zij krijgen de "ingesprektoon". Ja. me hoela!
    Betaal € 16,50 per maand voor Onbeperkt Bellen Altijd. Op basis van 30 dagen per maand, heb ik dus nu al € 3,85 van KPN tegoed.
    Henk
    Vandaag alweer ruim 96 uur zonder vaste telefonie. Ik vind het een schande!
    Is hier sprake van een arrogante houding van KPN t.o.v. klanten?
    Henk
    Dat moest gisteren niet 96, maar 208 uur zijn. We gaan nu naar de 232 uur toe.... (do, 18/02/2016 - 11:03)
    Henk
    Nou, KPN Klantenreacties CMT, van jullie moeten klanten het kennelijk ook niet hebben, want in de afgelopen 6 dagen is geen sprake geweest van het "binnenkort" opnemen van contact.
    Toch maar weer eens de klantenservice gebeld. Kwam daar te spreken met ene Cindy en na het doormeten van de lijn en wat andere handelingen, zag ik plotsklaps het Voice lampje op mijn modem weer aangaan... En zowaar, ik heb nu weer telefoon!! Hulde aan Cindy die mij verdere ergernis m.b.t. KPN bespaarde!!
    Henk
    Van KPN Klantenreacties CMT moet je het kennelijk niet hebben. Na 6 dagen nog steeds niets gehoord en dat na de toezegging van het "binnenkort" opnemen van contact.
    Mevrouw Cindy van de klantenservice wist in elk geval WEL wat zij moet doen. Hulde aan haar!

Henk

Ook een klacht indienen over KPN?