Opgelost door KPN: Geen verbinding Experiabox V8 met Toon

Rob

De Toon slaagt er niet in verbinding te leggen met de experiabox. KPN verwijst naar Eneco en andersom. Ligt aan Experiabox die niet geschikt blijkt. Slechte kennis van servicedesks. Google staat er vol mee. Oplossing? KPN opzeggen.
Men stelde nog voor een hulpstation voor de wifi t plaatsen, maar die moest ik dan zelf gaan kopen.

Eneco zou Toon niet mogen verkopen wanneer zij weten dat het slecht functioneert met de Experia box van KPN. Ik wil compensatie voor de verloren tijd, het vele malen bellen en wachten op de service desk. Contract overweeg ik op te zeggen.

KPN
    Geachte Heer Bosman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rob
    Het probleem is uiteindelijk zaterdag opgelost door een monteur van de Eneco. Er waren drie oorzaken; de afstand van Toon was te ver weg naar de Experiabox (op een verrasende wijze verholpen) en op de cv ketel waren er ook twee technische defecten die bij elkaar de bediening onmogelijk maakte. Eerlijk is eerlijk, lag toch meer aan Eneco dan aan KPN alhoewel service desks hier sneller met kennis op hadden kunnen inspelen. Wel netjes en alert die reactive van KPN.
    KPN
    Geachte heer Bosman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rob
    Een standaard reactie. Afgehandeld wat mij betreft.

Rob

Ook een klacht indienen over KPN?