Klacht KPN: Geen verbinding met Pin apparaat !!!

Klachtnummer
# 30167
Gebruiker
Actie Shop - Wezep
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 17-7-2013 melding gedaan bij Infopact : de pin verbinding werkt niet meer. Infopact meldt deze storing bij KPN. Het signaal is verstoord. Nu al 2 dagen zonder werkende pin verbinding. Klanten zetten de producten terug in het schap. In 5 maanden tijd is dit nu de tweede keer. Helaas loopt KPN niet zo hard voor kleine bedrijfjes.
Romy Winkelman
Actie Shop
Heidepad 69
8091 GR Wezep

De oplossing

Per omgaande weer een signaal op de lijn van de pin verbinding !

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Winkelman,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Winkelman,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen