Klacht KPN: geen verbinding na overstappen

AH

Sinds vorige week zijn we telefonisch niet meer bereikbaar, omdat KPN een fout heeft gemaakt bij het overzetten van KPN internet en bellen naar een alles in één pakket. Dus nadat er intern wordt overgezet missen we al meer dan een week een telefoonlijn, die door ons zakelijk wordt gebruikt. Nadat we verschillende keren hebben gebeld en ons verzekerd is dat we gisteren op dat nummer weer bereikbaar zijn, worden we nu (nadat we onze klacht hebben) uitgelegd in de wacht gezet. Ze vetellen ons dat ze even iets moeten nakijken en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ongelooflijk dat KPN op deze manier met zijn (vaste) klanten omgaat! Ondertussen kunnen onze klanten ons niet bereiken.

We willen op een correcte manier behandeld worden. Compensatie voor de tijd dat we helemaal niet bereikbaar zijn geweest en compensatie voor de tijd dat we niet bereikbaar zijn geweest op ons nummer die zakelijk wordt gebruikt. We betalen voor een service waar we momenteel dus geen gebruik van kunnen maken, buiten onze schuld om.

KPN
    Geachte mevrouw Huisman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    AH
    Sinds vandaag hebben we, na 16 dagen weer telefoon. Het t.v. pakket (wat de aanleiding was om het pakket mee uit te breiden) doet niets, want de HD zenders zijn niet te ontvangen op ons adres. De HD ontvanger hebben we nog helemaal niet gekregen. Het internet pakket van 40 MB, waar we al jaren voor betalen, kan kan maar 8 MB leveren. Alle problemen zijn dus voor niets geweest, want een alles in 1 pakket is door ons helemaal niet te gebruiken. Morgen belt KPN voor compensatie. We zijn benieuwd!
    KPN
    Geachte mevrouw Huisman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?