Klacht KPN: geen verbinding na overstappen
Details
De klacht
Sinds vorige week zijn we telefonisch niet meer bereikbaar, omdat KPN een fout heeft gemaakt bij het overzetten van KPN internet en bellen naar een alles in één pakket. Dus nadat er intern wordt overgezet missen we al meer dan een week een telefoonlijn, die door ons zakelijk wordt gebruikt. Nadat we verschillende keren hebben gebeld en ons verzekerd is dat we gisteren op dat nummer weer bereikbaar zijn, worden we nu (nadat we onze klacht hebben) uitgelegd in de wacht gezet. Ze vetellen ons dat ze even iets moeten nakijken en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ongelooflijk dat KPN op deze manier met zijn (vaste) klanten omgaat! Ondertussen kunnen onze klanten ons niet bereiken.De oplossing
We willen op een correcte manier behandeld worden. Compensatie voor de tijd dat we helemaal niet bereikbaar zijn geweest en compensatie voor de tijd dat we niet bereikbaar zijn geweest op ons nummer die zakelijk wordt gebruikt. We betalen voor een service waar we momenteel dus geen gebruik van kunnen maken, buiten onze schuld om.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.