Opgelost door KPN: Geen verlenging mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 311921
Gebruiker
Jess87
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al een maand zit ik met een kapotte telefoon diverse keren gebeld om tot een oplossing te komen, 2x naar KPN winkel toegeweest en steeds weer hetzelfde verhaal, het eerste jaar is de garantie voor Apple, 2e jaar voor
KPN en wat zegt KPN als je batterij zo slecht is moet je je apps uit zetten en gewoon niet op willen sturen. Vervolgens probeer je te verlengen ik heb tenslotte toch een telefoon nodig en
zelfs dat kan niet, 9 x gebeld, 2 bezoeken aan KPN iedere keer is er iets anders aan de hand, € 5 ,- betaald voor een BKR registratie daar blijkt niets geregistreerd te staan en nog geen abonnement te krijgen!

De oplossing

Mijn abonneer verlengen met een nieuw toestel en mijn oude toestel laten repareren daar heb ik recht op want er zit nog garantie op!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Jess87
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jess87
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik heb mijn abonnement kunnen verlengen, nu nog mijn oude toestel laten repareren
Status
opgelost
Beoordeling
content