Klacht KPN: Geen vermelding telefoonboek 2016-2017

Klachtnummer
# 192122
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kreeg net de nieuwe telefoongids en sta er niet meer in vermeld. 26 jaar erin gestaan en nu ineens niet meer........Graag zou ik willen weten hoe dit kan? Wie is hier verantwoordelijk voor?

De oplossing

Uit coulance een vergoeding geven en zeker voor het bellen en 1,5 uur bezig geweest te zijn telefonisch naar verschillende nummers. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd. Vermelding in de telefoongids wat deze keer dus niet meer gaat. Veel mensen vinden me via de telefoongids en nu dus niet daar heb ik schade van omdat ik wat handel in produkten.
En het belangrijkste weten hoe dit mogelijk is geweest! Graag reactie. Peter

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boullart,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen