Klacht KPN: geen vervangend toestel bij defect

Klachtnummer
# 266594
Gebruiker
twan
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Mijn telefoon gekocht in de KPN winkel is kapot hij laait niet op valt onder de Samsung garantie . De KPN winkel moet hem opsturen ze hebben voor mij geen vervangend toestel tijdelijk, ik ben mijn toestel gewoon max 2 weken kwijt !
daar ben ik het niet mee eens ik betaal voor dit toestel via mijn abonnement dan moeten ze toch gewoon een vervangend toestel regelen ??
Na vraag bij ander winkels die telefoonabonnementen afsluiten daar is het gebruikelijk dat bij kapot toestel in de garantie tijdelijk een ander toestel krijgt !
Ik weet waar ik mijn toestellen ga kopen volgende keer niet meer bij KPN !
slechte service

De oplossing

Een vervangend toestel

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Goethem,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen