Opgelost door KPN: Geen werkend internet tv en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28986
Gebruiker
Astrid
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 6 weken heb ik geen werkend internet, tv en telefoon.
Inmiddels 4 monteurs verder die steeds weer wat
anders hebben waardoor het nog steeds niet werkt,
Monteur 5 komt ergens..dat kan niemand vertellen.
Klantenservice wijst steeds naar externe partijen.

De oplossing

Geen vertrouwen dat het nog gaat werken wil geen klant meer zijn KPN.
Anders schade vergoeding omdat ik een dure dongel moet gebruiken,
Mobiel bellen en het me al 4 vakantie dagen heeft gekost om thuis te blijven voor
steeds weer een monteur.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Rheenen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Astrid
    Datum
    Contact gehad met een hele aardige meneer. Aankomende week komt monteur 6 langs, hopen dat deze het op kan lossen.
  3. Auteur
    Astrid
    Datum
    Vandaag een goede monteur( nummer8)gehad , die eindelijk de storing verholpen heeft. Kabels onder de grond werkte niet, maar door de aanleg van een andere kabel door deze monteur heb ik vanaf vandaag eindelijk alles werkend.
  4. Auteur
    Astrid
    Datum
    Klacht is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen