Klacht KPN: Geen wifi/kabelinternet een paar x per dag enkele minuten

Klachtnummer
# 256778
Gebruiker
Sjliekie
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Wifi valt weg alsmede de kabelverbinding van kpn glasvezel. Steeds voor een paar minuten en dat elke dag een paar keer.

Gewenste oplossing

Oplossing hiervoor

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Vente,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Vente,

    De behandelaar van deze reactie heeft na het laatste gesprek van 7 april nog een opdracht uitgezet naar de technische dienst.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 23.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Sjliekie
    Datum
    Er was contact opgenomen om een monteur te sturen. Dat was zeker 2 weken geleden. Niks meer vernomen van KPN helaas.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Vente,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw De Vente,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen