Klacht KPN: Geen wifi/kabelinternet een paar x per dag enkele minuten

Sjliekie

Wifi valt weg alsmede de kabelverbinding van kpn glasvezel. Steeds voor een paar minuten en dat elke dag een paar keer.

Oplossing hiervoor

Geachte heer/mevrouw De Vente,

De behandelaar van deze reactie heeft na het laatste gesprek van 7 april nog een opdracht uitgezet naar de technische dienst.

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 23.

Sjliekie
    Er was contact opgenomen om een monteur te sturen. Dat was zeker 2 weken geleden. Niks meer vernomen van KPN helaas.
    Geachte heer/mevrouw De Vente,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.

Geachte mevrouw De Vente,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?