Klacht KPN: Geen wisseling van abonnement op 12 april

Klachtnummer
# 1860
Gebruiker
BenBem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12 april zou mijn nieuwe type internet+bellen ingaan van starter naar standaard en had ik het nieuwe modem in gebruik moeten nemen. De hele dag gewacht maar er gebeurde niets. Ook nog steeds geen HD zenders op tv dus. Slechte zaak.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gerritsen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Zou u deze alsnog aan ons kunnen doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gerritsen,Van de behandelaar van uw klacht hebben wij vernomen dat het probleem is opgelost. De status van de klacht op het klachtenkompas hebben wij op afgehandeld gezet. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?