Klacht KPN: geen xbox en thuiswerken

Marcel Goedhart

Xbox kan niet updaten en er kan niet op een server gewerkt worden, ik kan niet meer thuis werken!
Voorheen met ziggo wel na de overstap niet meer! Ligt dus overduidelijk aan kpn.

diversen malen gebeld:

oplossingen help desk; moet u zelf zoeken via forum.
U moet u modem zelf gaan ruilen bij kpn winkel.

Ze kunnen geen notitie maken dat er een versie 8 naar mij moet worden doorgestuurd... Belachelijk!!!

Als ik wil opzeggen per direct wordt er gedreigd met afkoopsom. Kpn hangt op omdat ik brutaal ben! Mag het eens een keer!!!!na twee maanden! Je wordt zelfs uitgelachen!!!

KPN levert zeer, maar dan ook verschrikkelijke service. Men gaat ervanuit dat je thuis zit en niets doet!

Een oplossing. Op zijn minst een versie 8 modem thuis gestuurd!!!

KPN
    Geachte heer Goedhart,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marcel Goedhart
    Ik wacht af!
    KPN
    Geachte heer Goedhart, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Goedhart, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 58.

Ook een klacht indienen over KPN?