Klacht KPN: Geen zenders

Klachtnummer
# 292444
Gebruiker
StevenBoston
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De afgelopen 3 maanden irriteer ik mij steeds over de televisie aansluiting van KPN. meerdere keren in de week staat mijn televisie op zwart met de vermelding " De tv-ontvanger heeft de instellingen niet kunnen opvragen. Code (562).
Aan mijn toestel ligt het probleem niet. Vandaag is het dit weer het geval en volgens een medewerker, chatbericht, is het probleem niet te verhelpen. Uit wanhoop heb ik thans besloten om morgen bij een KPN winkel het contract op te zeggen want ik loop mij steeds hierover te irriteren.

Afzender : Dhr. S.E.Boston
Nieuwersluishof 251
1106 RD Amsterdam

De oplossing

Tijdens het opstarten van de instellingen stopt het op 85%

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boston,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen