Klacht KPN: geld afgeschreven met naam van totaal onbekende KPN weigert terugstorten

sandokan

Op de rekening van mijn man stond verleden maand een bedrag klaar om afgeschreven te worden. Gebeld met KPN. Foutje idd, wij heten van Assen, dit ging om meneer Krijger. Het zou geblokkeerd worden. Case closed zou je denken. Wat blijkt, KPN heeft meneer Krijger een acceptgiro gestuurd, met alsnog het rekeningnummer van mijn man erop, en dit is afgeschreven. Hier kwamen wij gisteren pas achter. Boos, weer gebeld met KPN. Gisterenavond , én vanochtend bij elkaar twee uur aan de telefoon gezeten. Ze hebben, het rekeningnummer dat bij meneer krijger staat weer geblokkeerd. Het bedrag kunnen ze echter NIET TERUGSTORTEN???!!! Daar moeten we zelf maar achteraan via de politie en mijn eigen bank??? Wat is dit voor wanbeleid? KPN maakt een fout. Ze gaven toe dat ze waarschijnlijk zelf het rekeningnummer fout hadden ingevoerd. Wij hebben gebeld toen het fout bleek te gaan. KPN schrijft alsnog af. DIT IS DIEFSTAL! KPN weigerd zijn eigen fout te herstellen.

Geld terug!!

KPN
    Geachte mevrouw Van Assen,

KPN Klantenreacties CMT
    sandokan
    Live chat begonnen op de kpn site, met ene Otto.
    In tegenstelling tot eerder genoemde medewerkster had Otto dhr. Krijger al snel gevonden. Hij kon mij ook melden dat het rekeningnummer van mijn man slechts 1 nummer verschilt met dat van meneer Krijger, en dat het dus om een vergissing gaat, niet om fraude. Hij noemde het debiteurnr van Krijger, en het juiste nummer om te bellen. Ik heb van Linda Bosma bevestiging gekregen dat het bedrag. binnen 3 weken wordt teruggestort. We wachten af. ..
    KPN
    Geachte mevrouw Van Assen,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?