Opgelost door KPN: Geld betalen voor digitenekastje

content Opgelost
# 361909
Av

Zins kort heeft Kpn de digitene ontvangst veranderd en moeten klanten andere digitene kastjes hebben om tv te kunnen kijken dit betekend dat ik nu 15 euro moet gaan.betalen voor kastjes die ik gratis had .
Ik vind dit echt niet kunnen zomaar geld gaan vragen voor digitene aan klanten die dit al heel lang afnemen en daardoor nu de kastjes gratis hebben

Ik wil dat de kastjes gratis blijven voor klanten waar die gratis voor is op dit moment
Kpn heeft ter compensatie mij 6 maanden gratis het pluspakket aan geboden . Ben nu erg netjes te woord gestaan.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Visser,

KPN Klantenreacties CMT

Av
    Kpn heeft onder tussen contact opgenomen!
    Er wordt niets mee gedaan Kpn geeft als antwoord als u niet tevreden ben moet u een andere provider zoeken!!!...wij als Kpn wisten dat er mensen zouden vertrekken als we kosten gingen vragen voor de digitene...ook al ben je lang klant en dat ben ik doen ze er niets mee ook geen compesatie .
    Heb de medewerker van Kpn uitgelegd dat je niet zo met klanten omgaat kan niet zo zijn dat mensen een klacht neerleggen en dat simpele antwoord de klacht daarmee weg is.
    Ik ben nog steeds van mening dat dit niet kan en vind dat Kpn de klanten tegemoed moet komen.
    Deze klacht blijft dus ook bestaan.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Visser,

De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels geïnformeerd betreffende het beleid omtrent de nieuwe digitenne.

We kunnen helaas niet aan uw wens voldoen.

Excuses voor het ongemak.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?