Klacht KPN: geld tegoed van KPN

Klachtnummer
# 29732
Gebruiker
Allycat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

1. Heb 50 E borg betaald en nooit terug gekregen. Na afsl. contract kreeg ik een Altijd Online Start om meteen toegang tot internet te hebben. Heb dat ding netjes teruggestuurd.
2. Heb november 2012 ruim 3 wk geen telefoon/tv/internet gehad. Mij was compensatie beloofd door iemand van klantenservice, als ik maar wel mijn rekening betaalde.
Heb ik netjes gedaan en tot nog toe niks ontvangen.
Ben altijd vriendelijk gebleven; die mensen doen ook alleen maar wat hen wordt opgedragen, maar ik ben er onderhand wel zo'n beetje klaar mee.
Zodra ik mijn geld heb, ga ik op zoek naar een andere provider. Tenzij ik van KPN oprechte excuses krijg.

Gewenste oplossing

Ik wil wat KPN mij schuldig is en excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Korenhof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen