Opgelost door KPN: geld ten onrechte afgehaald van mijn pre pay telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134960
Gebruiker
wil v esch
Datum
2 reacties

Details

De klacht

sins 17 -10-2015 wordt er geld van mijn telefoon 0612046333 afgehaald door sms dienst 9977
bij mijn weten heb ik hier nooit bewust opdracht voor gegeven hoe kom ik hier vanaf en hoe krijg ik mijn geld terug?

De oplossing

graag wil ik mijn geld terug en dit soort diensten niet meer op mijn telefoon

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Esch,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    wil v esch
    Datum

    Hallo m/v de klacht is inmidels naar volle tevredenheid opgelost
    het geld is terug gestort
    en de sms diensten zijn geblokeerd
    hartelijk dank voor u werkzaamheden hieraan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wil v esch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen