Klacht KPN: Geld teruggave.
Details
Klacht
Sinds 11 april 2016 wacht ik al op €129,- wat ik moet terug krijgen van KPN. Heb toen geprobeerd over te stappen met mijn telefoon abonnement van Vodafone naar kpn via internet, en heb toen €129,- overgemaakt via iDEAL voor bijbetaling. Toen de bezorger mijn telefoon kwam leveren moest ik dit door een vage onder storing nogmaals betalen. Wat ik toen niet heb gedaan! Mijn bestelling is toen geannuleerd. Ik heb het nu nog niet, en heb al denk 10 telefoontjes gepleegd en via Facebook berichten contact gehad, en het enige wat ik hoor is dat ze erachteraan gaan en ik van ze hoor.. En ja, vervolgens hoor ik niks en zie ik nog niks op mijn rekening verschijnen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen??Groetjes Nicole van vliet
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk mijn eigen verdiend geld terug op mijn rekening. De wettelijke 6 weken zijn al even om, en ik word echt niet geholpen door klantenservice van KPN!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.