Klacht KPN: Geld teruggave.

Klachtnummer
# 171394
Gebruiker
Nicole123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds 11 april 2016 wacht ik al op €129,- wat ik moet terug krijgen van KPN. Heb toen geprobeerd over te stappen met mijn telefoon abonnement van Vodafone naar kpn via internet, en heb toen €129,- overgemaakt via iDEAL voor bijbetaling. Toen de bezorger mijn telefoon kwam leveren moest ik dit door een vage onder storing nogmaals betalen. Wat ik toen niet heb gedaan! Mijn bestelling is toen geannuleerd. Ik heb het nu nog niet, en heb al denk 10 telefoontjes gepleegd en via Facebook berichten contact gehad, en het enige wat ik hoor is dat ze erachteraan gaan en ik van ze hoor.. En ja, vervolgens hoor ik niks en zie ik nog niks op mijn rekening verschijnen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen??

Groetjes Nicole van vliet

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn eigen verdiend geld terug op mijn rekening. De wettelijke 6 weken zijn al even om, en ik word echt niet geholpen door klantenservice van KPN!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Vliet,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Vliet,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 81.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen