Opgelost door KPN: Geld van teruggestuurde WiFi versterkers nog steeds niet terug gehad.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 522896
Gebruiker
WDB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket geretourneerd op 09-01-2021 via een door hun toegestuurde retour doos.
Al twee keer contact gehad met de KPN dat ik mijn geld nog niet terug gehad heb gehad.
Wordt steeds aan het lijntje gehouden door te zeggen dat ze het uitzoeken en mij terug zullen bellen.

De oplossing

Zorgen dat ik mijn geld terug krijg €149

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Bruin,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Bruin,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WDB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Begin volgende maand wordt het bedrag verrekend met de maandelijkse rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen