Opgelost door KPN: Geldklopperij van KPN

T.H.J. van der Heijden

Als je een extra bundel (EU 250) aanschaft, omdat je in de loopt van de maand extra moet bellen, dan worden opeens ook de MB's van dat tegoed afgeboekt, terwijl je meeeer dan genoeg data in je basisabonnement hebt.
Zie o.a. https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/extra-belbundel-wordt-gebruikt-ipv-bestaand-tegoed-548678?postid=1400492#post1400492

Dit zou echt aangepast moeten worden, want dit is gewoon geldklopperij. Dubbel betalen voor dezelfde dienst, namelijk het datagebruik.

- Correctie van het onjuist/onterecht afgeboekte tegoed
- Duidelijke(re) communicatie op de site als je de bundel afneemt
- Aanbieden van bundels waarin alleen bellen/sms is opgenomen, om dit issue te voorkomen.
Het bedrag van de bundel wordt teruggestort. Prettig gesprek met Klantenservice gehad. Onbeperkt beltegoed van €1 per maand werd aangeboden als mogelijke oplossing naar de toekomst. Het advies om een aparte belbundel in de opties op te nemen wordt meegenomen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van der Heijden,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van der Heijden,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?