Opgelost door KPN: Geldklopperij van KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 562915
Gebruiker
T.H.J. van der Heijden
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Als je een extra bundel (EU 250) aanschaft, omdat je in de loopt van de maand extra moet bellen, dan worden opeens ook de MB's van dat tegoed afgeboekt, terwijl je meeeer dan genoeg data in je basisabonnement hebt.
Zie o.a. https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/extra-belbundel-wordt-gebruikt-ipv-bestaand-tegoed-548678?postid=1400492#post1400492

Dit zou echt aangepast moeten worden, want dit is gewoon geldklopperij. Dubbel betalen voor dezelfde dienst, namelijk het datagebruik.

Gewenste oplossing

- Correctie van het onjuist/onterecht afgeboekte tegoed
- Duidelijke(re) communicatie op de site als je de bundel afneemt
- Aanbieden van bundels waarin alleen bellen/sms is opgenomen, om dit issue te voorkomen.
Geboden oplossing
Het bedrag van de bundel wordt teruggestort. Prettig gesprek met Klantenservice gehad. Onbeperkt beltegoed van €1 per maand werd aangeboden als mogelijke oplossing naar de toekomst. Het advies om een aparte belbundel in de opties op te nemen wordt meegenomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Heijden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Heijden,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen