Opgelost door KPN: Geldklopperij van KPN
Details
Klacht
Als je een extra bundel (EU 250) aanschaft, omdat je in de loopt van de maand extra moet bellen, dan worden opeens ook de MB's van dat tegoed afgeboekt, terwijl je meeeer dan genoeg data in je basisabonnement hebt.Zie o.a. https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/extra-belbundel-wordt-gebruikt-ipv-bestaand-tegoed-548678?postid=1400492#post1400492
Dit zou echt aangepast moeten worden, want dit is gewoon geldklopperij. Dubbel betalen voor dezelfde dienst, namelijk het datagebruik.
Gewenste oplossing
- Correctie van het onjuist/onterecht afgeboekte tegoed- Duidelijke(re) communicatie op de site als je de bundel afneemt
- Aanbieden van bundels waarin alleen bellen/sms is opgenomen, om dit issue te voorkomen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.