Klacht KPN: Geluid en wifi klacht

Meneervanschaik

Internet paginas worden langzaam geladen via wifi.
En het geluid van digitale tv ontvanger is erg irritant dit geluid moet ik tijdens een film steeds harder en zachter zetten omdat geluidsverhoudingen wisselend en niet reëel zijn.
Een autodeur maakt veel meer geluid dan een conversatie..
En elk reclame blok klinkt veel luider dan het programma dat ik keek.
Dat terwijl ik alle instellingen heb geprobeerd zowel dolby als stereo.
En voor het internet probleem word ik constant doorverwezen naar het wifi tuner programma wat geen oplossing bied.
Ik heb ook een klanten service medewerker gesproken.. die wist van toeten noch blazen en zei dat hij op google moest zoeken naar een oplossing en dat is hem ook niet gelukt.
Ik heb zelf aan deze medewerker moeten uitleggen hoe je een kanaal van je wifi modem kan wijzigen. Dit zegt genoeg over jullie kunde

Bij telfort had ik nooit problemen alles was perfect en ook nog goedkoper

Geluid stabiel maken van tv.
En betere wifi duurt nu een eeuwigheid voor een pagina geladen is.

Bij telfort had ik nooit problemen alles was perfect en ook nog goedkoper
Dus als julie beide klachten niet kunnen oplossen dan graag kosteloos contract ontbinden zodat ik terug kan naar telfort

Meneervanschaik
    Vandaag nogmaals op advies klanten service de wifituner geprobeerd. Deze geeft vaak de melding socket error. De klantenservicemedewerker zegt "dat betekend dat je te ver van modem af staat en daardoor er geen verbinding is met erxperiabox"
    Echter sta ik dan langs het modem.

En over de geluidsklachten van tv begint hij niet eens.
    Ik ben maar contact gaan zoeken via FB messenger. Want heb niet zo een zin om steeds 15 minuten in wacht te staan.

Was ik maar nooit weggegaan bij telfort.
    Dat is goedkoper en beter
    KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.

KPN Webcare
    Meneervanschaik
    Graag zou ik de eind datum van mijn contract weten.
    Dan kan ik deze alvast in mijn agenda zetten.
    Het geluid van tv is zo storend wisselvallig dat ik er echt vanaf wil
    Ik baal er enorm van dat kpn geen oplossing bied.

Ik heb inmiddels een brief naar mijn rechts bijstand verzekering gestuurd .

Dus graag zsm eind datum contract door geven

Ik sluit alvast weer een abonnement af bij een andere provider zodat ik in ieder geval tv kan kijken met genot.

Dat is bij kpn ook onmogelijk.

Wel vreemd dat telfort jullie kleine broertje betere en goedkopere producten levert!

Meneervanschaik
Er is geen oplossing aangeboden. Geluid is nog steeds instabiel. En diverse sub menus in het tv menu werken niet zoals zender pakketten. Kpn heeft naar aanleiding van mijn klacht op klachten kompas geen contact met mij opgenomen. Tevens blijven ze zeggen dat ik maarnaardeklanten service moet bellen. Echter kunnen die het ook niet oplossen. Nu verlangen ze dus dat ik een dag vrijneem van werk zodat ik een monteur kan ontvangen. Dat mij dus nog meer geld kost omdat ik vrij moet nemen van werk.. ik heb ze gezegd dat ze een monteur op zaterdag moeten sturen .. maardaarword niet op gereageerd

Ook een klacht indienen over KPN?