Klacht KPN: Gemaakte afspraken worden teruggedraaid

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 420782
Gebruiker
Dien
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee verschillende verkopers van KPN bieden een soortgelijk contract voor mobiele telefonie bij kpn zelf aan . Bevestigen de order en voorwaarden tot 2x toe telefonisch maar wordt teruggedraaid door 3e verkoper ( nadat ik zelf contact op had genomen over status bestelling). Verzoek om opname band van gesprekken terug te luisteren wordt niet voorgesteld. Geen enkel voorstel wordt gedaan om zaak te schikken.

De oplossing

Gemaakte afspraken nakomen en contact met mij opnemen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Holdrinet Hoekman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Holdrinet Hoekman,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toegezegde afspraken niet nagekomen. Wel kleine tegemoetkoming.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen