Opgelost door KPN: Genaaid waar je bij bent

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 332024
Gebruiker
P. Bagnay
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Betaalafspraak gemaakt om blokkering te voorkomen. Beide facturen betaald en alsnog geblokkeerd! 2 keer gezegd dat ze mij een link sturen om via iDEAL te betalen beide keren niet gehad! 2 betaalafspraken gemaakt en maar 1 verwerkt. 1.5 week aan de telefoon gezeten en nog niks opgelost

Gewenste oplossing

Ik heb nu inmiddels 3 keer betaald voor 2 facturen en ben alsnog geblokkeerd door een fout van kpn.
Blokkade op heven mijn 3e betaling verekenen en geen aansluitkosten betalen.
Het is immers niet mijn fout!
Geboden oplossing
Verrekening of terugbetaling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bagnay,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Bagnay,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen