Opgelost door KPN: Glasvezel Alles in een standaard Opnamen pakket werkt niet

van Beem

Sinds jaren klant bij KPN met alles in een glasvezel en mobiele telefoonabonnementen. Al 2 jaar last van storingen op TV. Nu al enige tijd in behandeling bij de afdeling Escalaties van KPN . Nog steeds heb ik het probleem dat het opnamenpakket en uitzending gemist niet werkt. Storing haperende beelden en zelfs vastlopen van het beeld. Laatste antwoord van KPNis deze: Geachte heer van Beem, Helaas ondervindt u problemen met het opnemen pakket. Aangezien wij helaas op dit moment geen oplossing voor dit probleem hebben, geef ik u de mogelijkheid uw contract kosteloos te ontbinden. De enige voorwaarde hierbij is, dat u mij binnen een maand laat weten wat de einddatum van het contract moet zijn. Aangezien uw opnemen pakket niet goed werkt op dit moment, ben ik absoluut bereidwillig u hierin tegemoet te komen. De kosten van het opnemen pakket zijn €5,-. Met vriendelijke groet, Bert-Jan Bloemhof KPN Glasvezel Escalaties. Zo gaat de KPN met haar vaste klanten om!

Afdeling Escalaties heeft mij letterlijk per telefoon laten weten dat ze moeten erkennen dat het probleem bij heel Nederland hierin voortdoet. Letterlijk zei de man mij "ach, u krijgt het opnamenpakket maar gratis bij ons he, dus u betaald er niet voor! Belachelijk zo een antwoord! dus wat je GRATIS krijgt bij een duurder pakket hoeft niet te werken zoals het moet? Mijn oplossing zou zijn geweest we gaan er alles aan doen om de zaken die wij verkopen en promoten goed aan te bieden en werkend. Tot die tijd hou ik u op de hoogte en compenseer ik u niet met €5 p/m maar met meer! immers u bent totaal klant bij ons. Mijn mobile abonnementen heb ik daarvoor ook bij de KPN afgesloten. Service geven en de klant netjes te woord staan. Maar als afd. ESCALATIES zo al met de klant omgaat dan is het eind ZOEK!

KPN
    Geachte heer Van Beem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    van Beem
    Na enige dagen heeft de KPN gereageerd. Inmiddels heb ik contact weer met de afdeling Escalaties van de KPN. Men geeft toe dat er een probleem is met het opname pakket en uitzending gemist. Mij is toegezegd dat er binnen twee weken een landelijke Software update komt die dit probleem zou kunnen/moeten verhelpen. Ik wacht dit af en hou jullie hier van op de hoogte. Klacht loopt dus nog steeds en is nog niet opgelost....
    KPN
    Geachte heer Van Beem, De klacht is in behandeling bij ESC desk Glasvezel Maja, die heeft met 2,5 week contact over de nieuwe release die alles verbeterd.
    Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    van Beem
    Wat u nu vertelt is mij zo niet vertelt door mevr Venema van de afdeling Escalatie KPN. Met twee weken zou er een software update uitkomen welke MOGELIJK (misschien dus) alle problemen als haperende geluid (overslaan) en de uitermate slechte kwaliteit van de beelden van het Opname pakket en het pakket Uitzending gemist LANDELIJK zou moeten oplossen. In de week van 23 september zou niet ESC maar mevr Venema van KPN escalaties weer met mij contact opnemen. Ik wacht dit af en informeer u hier.
    KPN
    Geachte heer Van Beem, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    van Beem
    De klacht loopt nog en ik wacht op de behandelaar welke volgende week met mij contact op gaat nemen. Ik hou u op de hoogte hierna.
    Met Vriendelijke Groet
    dhr. Van Beem
    KPN
    Geachte heer Van Beem,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    van Beem
    De KPN Belt mij deze week nog om te checken of de klacht nu over is. Ik heb wel nog twee keer een zelfde storing gehad. OVER is het dus nog NIET. ik wacht het telefoontje van de behandelaar af. Inmiddels heeft de kon mij een klein gebaar gemaakt door enkele maanden gratis videoland kanaal te krijgen. Ik waardeer dit maar staat in grill contrast met wat ik voor gezeur heb gehad en nu dus nog niet helemaal van af ben. Ik zou graag storing vrij kijken.

van Beem

Ook een klacht indienen over KPN?