Klacht KPN: Glasvezel Monteur

Klachtnummer
# 189964
Gebruiker
Sandra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ongeveer vorig jaar krieeg ik een brief dat KPN overstapt naar glasvezel...of de klant nu wil of niet.
Maar alee dat ter zijde.
Ik heb na die brief nooit meer iets voornomen?
Half jaar gelden al eens voor gebeld...en 3 emails over gestuurd....

Je hoort er gewoon NIKS van

Is het de bedoeling dat de klant KPN achterna rent voor iets wat KPN zelf wil???

De oplossing

Misschien eens reageren op de verzoeken van klanten....

Zeker als jullie iets veranderd willen hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Penders,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Penders,

    Van de behandelaar van deze reactie hebben we begrepen dat u geen interesse meer heeft in glasvezel en dat u daar niet meer over benaderd hoeft te worden.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?