Opgelost door KPN: Glasvezel niet juist geinstalleerd, beloftes reparatie niet nagekomen

Sinds de installatie van glasvezel in 2013 zijn de volgende problemen aanwezig:
1. Internet TV werkt niet
2. Interactieve TV werkt niet
3. Kabelwirwar is niet weggewerkt en rommelig

Toen er begin Mei een mobiel servicepunt in mijn woonplaats was voor de glasvezel, is er een monteur van KPN in huis geweest. Deze KPN medewerker heeft de bovenstaande gebreken vastgesteld en beloofd deze op korte termijn te verhelpen.

Bij navraag bij het Servicepunt (toen het nog ter plaatse was) werd mij vermeld dat ik teruggebeld zou worden voor een afspraak. Dit is niet gebeurd.

Sindsdien heb ik niks van KPN vernomen en wordt er op mijn telefonische aanvragen bij het Service Center van KPN Glasvezel (0800-0404) niet gereageerd.

Ook de KPN winkel (Zoetermeer, 2 x bezocht) reageert niet.

Na meer dan een jaar problemen en 2 maanden beloftes die niet nagekomen worden, dien ik nu deze klacht in.

1. Nakoming van de gemaakte beloftes voor 15 Juli.
2. Anders compensatie en mogelijkheid om contract per onmiddellijk op te zeggen zonder opzegtermijn (let wel, het gaat hier om de mogelijkheid, ik moet dan natuurlijk wel wat tijd hebben om een nieuwe internetprovider te zoeken)

KPN
    Geachte mevrouw Nagy,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    elly
    Na mijn eerste geuite klacht op www.klantencompas.nl heeft KPN direct contact met mij opgenomen en is er op 27 juni 2014 een monteur van www.het experteam.nl bij mij thuis poolshoogte komen nemen over glasvezel installatie. Wirwar v. draden werd in 2 uur weggewerkt, installeren internet verbinding lukte niet. Advies aangevraagd bij Correct Electronics R'dam.
    Op 4 juli 2014 constateerde de monteur dat Philips tv geen internetverbinding kon maken. Heb dit aan KPN gemeld.
    KPN
    Geachte mevrouw Nagy,Uw klacht is nog in behandeling bij onze behandelaar in afwachting van uw tv waar nu internetsoftware op wordt gezet door de fabrikant. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    elly
    Op 9 juli 2014 ging de heer Voets van KPN Klachtbehandeling akkoord met het inschakelen v. tv-leverancier Correct voor het aanpassen v. software op mijn tv-toestel. De laatste Correct- monteur (van de drie) die mijn tv onderzocht, concludeerde dat de kosten v.h. repareren/installeren mogelijk even hoog zouden kunnen zijn als de kosten van aanschaf v.e. nieuw HD Philips tv-toestel.
    KPN
    Geachte mevrouw Nagy, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    elly
    Na mijn e-mail d.d. 28 juli 2014 aan den heer Voets van KPN, volgde een telefonisch gesprek, waarbij beide partijen akkoord gingen met de door KPN voorgestelde afhandeling van zaken.

elly

Ook een klacht indienen over KPN?