Klacht KPN: Glasvezel Problemen

Blok Block

6 weken geleden een afspraak gemaakt met KPN om een glasvezel alles in 1 pakket te nemen. De monteur kwam netjes op tijd. Echter, deze monteur kon meteen vertrekken want er was iets fout gegaan in het systeem waardoor hij niets kon doen. Ik zou binnen 2 werkdagen terug worden gebeld. Hier heb ik niets van gehoord en heb zelf moeten bellen. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt maar daar moest ik 2 weken voor wachten. Deze 2e monteur kwam en kon ook NIETS doen. Het zelfde probleem want KPN had iets niet doorgevoerd in hun systeem waardoor deze monteur ook niets kon doen. Ik moest wederom 10 dagen wachten. Uit eindelijk 3 keer scheepsrecht. Echter, ik betaal voor 100 mp internet en heb er nu maar 25! Dit was meteen bekend bij de monteur zei die. De 2e dag deed mijn interactieve tv het niet meer. En nu is het de 3e dag en werkt mijn internet niet meer. Wanneer ik KPN aan de telefoon heb zien ze de vorige aantekeningen niet van hun collega's want deze schrijven blijkbaar niets op!!

Ik verwacht minstens een compensatie. Geld terug hoeft niet maar een andere vorm van gebaar naar mij toe zou op z'n minst netjes zijn. Ik heb 3 dagen vrij moeten nemen. In totaal 6 weken moeten wachten en ik betaal voor 100 mb internet waarvan ik er maar 25 mb heb. Interactive tv die niet werkt en ik heb de afgelopen 3 dagen bij elkaar opgeteld anderhalf uur moeten bellen naar KPN. Dit kost tijd, frustratie en geld.

KPN
    Geachte heer Block,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Blok Block
    Kpn heeft inderdaad contact opgenomen. Internet snelheid die 100 mb zou moeten zijn maar vanaf begin al op 25 mb staat word aan gewerkt. Als dat in orde is kunnen ze me verder helpen. Degene die ik nu steeds aan de telefoon krijg van KPN geeft mij nu wel het gevoel dat ze er mee bezig is. GELUKKIG!
    KPN
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over KPN?