Klacht KPN: GLASVEZELAANSLUITIN

Klachtnummer
# 19093
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had op 08-01-2013 een afspraak met een monteur voor glasvezelaansluiting,ik had speciaal vrij genomen maar er is geen monteur geweest.Ik heb de KPN gebeld en men vertelde zonder dat ik een bericht had gekregen dat de aansluiting geannuleerd was.KPN zei dat ik opnieuw een glasvezelabonnement moet aanvragen zodat er weer een pakket wordt opgestuurd en een nieuwe afspraak met een monteur kan worden gemaakt.Dat heb ik gedaan en pas over 3 weken komt er na een monteur.Ik voel me zwaar gedupeerd dat dit zo lang moet duren!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Oosterveld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen