Opgelost door KPN: Glasvezelf internet waardeloos met Experiabox v8

E.D. Kwakman

Wifi valt continu uit of is langzaam, terwijl ik er 2 meter van het modem vandaan zit. Maanden geleden al vaak gebeld om de Experiabox V9 te krijgen, maar deze was niet leverbaar. Ben het nu zat, ik betaal elke maand 78 euro aan KPN zonder normaal te kunnen internetten!

Omruilen voor een V9 (of is er een nog nieuwere?)

KPN
    Geachte heer Kwamkman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    E.D. Kwakman
    Wat verstaan jullie onder binnenkort? Ik had mijn wifi probleem namelijk omzeild door mijn 2e powerplug adapter te gebruiken op mijn pc ipv 2e tv. Maar nu heb ik weer een 2e tv, dus nu heb ik echt een probleem...
    KPN
    Geachte heer Kwakman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Binnen 1 dag de V9 gekregen, snel geregeld

E.D. Kwakman

Ook een klacht indienen over KPN?