Opgelost door KPN: Glasvezelf internet waardeloos met Experiabox v8

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72483
Gebruiker
E.D. Kwakman
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wifi valt continu uit of is langzaam, terwijl ik er 2 meter van het modem vandaan zit. Maanden geleden al vaak gebeld om de Experiabox V9 te krijgen, maar deze was niet leverbaar. Ben het nu zat, ik betaal elke maand 78 euro aan KPN zonder normaal te kunnen internetten!

De oplossing

Omruilen voor een V9 (of is er een nog nieuwere?)

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kwamkman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    E.D. Kwakman
    Datum
    Wat verstaan jullie onder binnenkort? Ik had mijn wifi probleem namelijk omzeild door mijn 2e powerplug adapter te gebruiken op mijn pc ipv 2e tv. Maar nu heb ik weer een 2e tv, dus nu heb ik echt een probleem...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kwakman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    E.D. Kwakman
    Datum
    Binnen 1 dag de V9 gekregen, snel geregeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.D. Kwakman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen