Klacht KPN: Glasvezelkabel door riolering waardoor schade aan huis

Astridjager

In juli 2019 geconstateerd dat wij lekkage in onze woning hebben doordat reggefiber een glasvezelkabel door de riolering heeft geschoten. (Water stroomde in woning) er werd ons toen verteld dat zij mensen hebben die dit op een degelijke manier oplossen.

Nu inmiddels september (2 maand verder) en nog steeds is de klacht niet verholpen met als resultaat bij hevige regenval nog steeds lekkage, daarnaast een voortuin die open ligt en gemaakte kosten voor inspectie die nog niet zijn vergoed of een riolering die gemaakt is en functioneert zoals deze behoort te doen.

De reeds gemaakte kosten vergoeden (inspectie riool)

De riolering laten repareren zodat verdere schade aan de woning wordt voorkomen

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht heb ik doorgespeeld naar KPN Netwerk. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

Astridjager
    Goedenavond,

Inmiddels zijn wij het wachten op een oplossing wel wat zat. Wij nemen morgen zelf weer contact met jullie op over deze kwestie. Na 2 maanden Is ons vertrouwen in jullie service nogal ver te zoeken.

Groet schadenummer CRM: 0260325

Ook een klacht indienen over KPN?