Opgelost door KPN: Gloednieuw toestel wat niet goed functioneert, hoe vaak repareren ipv vervangen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113490
Gebruiker
C Boeijen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben niet goed verstaanbaar Binnen 3 weken was wel duidelijk dat het niet kwam door verbindingsproblemen oid maar structureler was. Binnen 3 weken naar de KPN winkel. Toestel opgestuurd, weken mijn nieuwe toestel kwijt en na retour ontvangen stond er niets over geluid/microfoon op de bon, alleen de charger vervangen waar ik nog! geen problemen mee had. Klacht niet verholpen. Wordt door de medewerker nog net niet voor leugenaar uitgemaakt: "belt u nu met dit toestel, want ik kan u anders luid en duidelijk verstaan en heb het zelf getest". Vandaag weer toestel weggebracht, zou wel aan mijn apps liggen. Nu blijkt dan dat er toch een en ander mankeert aan het toestel en wordt het alsnog opgestuurd, weer wéken kwijt.Volgens medewerker kan dit tot 4x nodig zijn voor KPN vervangt.
KPN blijft liever pleisters plakken op een niet deugdelijk !!NIEUW!! product en laat de klant opdraaien voor het ongemak ipv service verlenen en vervangen en het zelf op telossen met de producent.

De oplossing

Vervanging van "maandagmorgen" toestel. Ik heb geen vertrouwen meer in dit toestel en schaf niet voor niets een nieuw toestel aan en geen SIM only. Vertrouwen in KPN in na al die jaren trouwe klant echt tot het nulpunt gedaald.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boeijen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    C Boeijen
    Datum
    Er is inderdaad contact opgenomen per mail, maar om te reageren moet je replyen en als zoals in mijn geval je bij het indienen van een klacht een info@... mailadres hebt gebruikt kan je niet meer reageren met een gepersonaliseerd mailadres van dezelfde account. De foutmelding geeft een link om dit aan te passen, deze link werkt alleen helaas niet. Via de klanten service uiteindelijk na lang in de wacht op zoek naar de juiste afdeling het emailadres van de kpn medewerker gekregen, ben benieuwd...
  3. Auteur
    C Boeijen
    Datum
    Tjonge jonge wat een bedrijf. Email vanaf een alias (gepersonaliseerd@....nl ipv info@....nl) wordt door KPN geweigerd Link om gegevens te wijzigen in de automatische foutmelding van KPN werkt niet. Mail direct aan medewerker [emailadres verwijderd] wordt niet beantwoord Als je opnieuw belt en je na in de wacht gestaan te hebben per ongeluk verbroken wordt ipv terug gepakt kan de betreffende medewerker de klant niet terugbellen want ze mogen niet uitbellen. (TELEcom bedrijf??) ...
  4. Auteur
    C Boeijen
    Datum
    Als je dan zelf maar weer terugbelt en na lang in de wacht wel terug gepakt wordt blijkt de afdeling die daar over gaat helemaal niet telefonisch bereikbaar, communicatie moet per mail. Ik moet mijn uitgaande zakelijke mailadres maar aanpassen zegt de medewerker, dat is volgens hem de enige oplossing :O Of maar een nieuwe klacht indienen. S P R A K E L O O S
  5. Auteur
    C Boeijen
    Datum
    UIteindelijk terug gebeld en prettig te woord gestaan door iemand van KPN. Keurig van de vervolgstappen tussendoor op de hoogte gehouden. Toestel is inmiddels vervangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C Boeijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen