Opgelost door KPN: Gratis Digitenne bij abonnement ITV

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46582
Gebruiker
Adrie
Datum
13 reacties

Details

De klacht

In 2012 bij Telfort een abonnement van Itv benomen met een gratis abonnement van Digitenne. Voorwaarde was wel dat je al een abonnement moest hebben bij Digitenne. Nu was dat geen probleem , dat was ik al sinds 2006. Dat was in de tijd dat men alle apparatuur zelf moest aanschaffen. Op de site stond letterlijk vemeld, "heb je een kooptuner, dan betaal je dus helemaal niets meer!"
Alleen bij kpn lijkt dat dus niet door te dringen. Er wordt al vanaf juli 2012 nog elke maand het abonnementsgeld afgeschreven. Heb al diverse malen contact opgenomen via de mail, maar het lijkt niet door te dringen bij . Als bewijs heb ik nog een schermafdruk gemaakt.

De oplossing

Abonnementsgeld terug vanaf juli 2012 en een gratis voortzetting zoals afgesproken bij het afsluiten van het ITV abonnement.

13 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Adrie
    Datum
    Telfort heeft contact opgenomen en gaat het verder afhandelen met de KPN.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Adrie
    Datum
    Naar alle tevredenheid telefonisch contact gehad met KPN en Telfort. Het wachten is nu tot het daadwerkelijk is opgelost. Tot op het ogenblik van dit schrijven is er nog niets gebeurd en heb ik alleen een telefonische toezegging.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Adrie
    Datum
    Mondeling is allemaal goed afgesproken, maar tot heden is er in de praktijk niets van terecht gekomen. Abonnementgeld wordt nog steeds afgeschreven en er is nog niets gestorneerd.
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  9. Auteur
    Adrie
    Datum
    Er is inderdaad een telefonische reactie geweest vanaf de kant van KPN. Er is gebeld om te melden dat er volgende week terug gebeld wordt, tja..... Waarschijnlijk was dat omdat er een alleraardigste dame van Telfort (wederom) om opheldering had gevraagd aan de KPN. Wel is er nu een brief binnen gekomen van de KPN dat het Digitene abonnement voortaan gratis wordt, dus er zit al schot in de zaak. We wachten het weer af. :-)
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker, De facturen van digitenne komen aan het eind van de maand uit. De behandelaar van deze reactie zal zodra deze nota uit is, nogmaals contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  11. Auteur
    Adrie
    Datum
    Weer helemaal wat ik verwacht had!! Is er nou zo voor de KPN medewerkers zo moeilijk te begrijpen dat het digitenne abonnement bij aanvang van het itv abonnement in juli 2012 van Telfort gratis zou zijn? Zo stond het ook beschreven op de website van Telfort? Gelukkig heb ik als bewijs toen een schermafdruk gemaakt. Er is nu 12.50 gestorneerd terwijl het digitenne abonnement van juli 2012 al gratis had moeten zijn. Ik verwacht dus dat ik deze te veel abonnementkosten terug krijg.
  12. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakker, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  13. Auteur
    Adrie
    Datum
    Tot zover lijkt de klacht opgelost mede dankzij de vastberadenheid een medewerkster van Telfort waarvoor ik ze heel hartelijk wil bedanken voor alle moeite, want dat heeft het gekost om de KPN te overtuigen. Wel wacht ik met angst en beven de volgende maand af of het echt opgelost is van de kant van de KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adrie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy