Opgelost door KPN: Gratis film heeft blijkbaar een houdbaarheidsdatum zonder melding.

content Opgelost
hollandair

Voor mijn verjaardag heb ik een code ontvangen voor een gratis film. Nergens staat dat de code verloopt. Ik dacht wie wat bewaard heeft wat. Dus vandaag ging ik met het gezin op de bank zitten met een bak popcorn en voer de code in. Staat er “code ongeldig”. Vervolgens met de klantenservice gebeld. Na 8 minuten wachten krijg ik een dame aan de lijn die zich verbaasde over dat KPN een dergelijke mail stuurt. Op verzoek stuur ik haar de mail en ze komt tot de conclusie dat het inderdaad van KPN afkomstig is. Nu komt het mooie. Ze kan er niets meer aan doen want het blijkt dat de code maar een maand geldig is (staat nergens). Vervolgens wil ze de kosten van het huren van de film (3,99) niet vergoeden onder het mom dat haar baan op het spel staat.

Volgens de wet is de informatie onvolledig. KPN moet dit oplossen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Romaniuk,

KPN Klantenreacties CMT

Compensatie

Ook een klacht indienen over KPN?