Opgelost door KPN: Gratis film heeft blijkbaar een houdbaarheidsdatum zonder melding.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317670
Gebruiker
hollandair
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Voor mijn verjaardag heb ik een code ontvangen voor een gratis film. Nergens staat dat de code verloopt. Ik dacht wie wat bewaard heeft wat. Dus vandaag ging ik met het gezin op de bank zitten met een bak popcorn en voer de code in. Staat er “code ongeldig”. Vervolgens met de klantenservice gebeld. Na 8 minuten wachten krijg ik een dame aan de lijn die zich verbaasde over dat KPN een dergelijke mail stuurt. Op verzoek stuur ik haar de mail en ze komt tot de conclusie dat het inderdaad van KPN afkomstig is. Nu komt het mooie. Ze kan er niets meer aan doen want het blijkt dat de code maar een maand geldig is (staat nergens). Vervolgens wil ze de kosten van het huren van de film (3,99) niet vergoeden onder het mom dat haar baan op het spel staat.

De oplossing

Volgens de wet is de informatie onvolledig. KPN moet dit oplossen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Romaniuk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    hollandair
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hollandair
Datum
Uiteindelijke oplossing
Compensatie
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen