Opgelost door KPN: gratis product bij bestelling NOKIA telefoon niet geleverd. KPN doet niets

content Opgelost
Ronald Daniëlse

gratis extra product bij bestelling Nokia niet geleverd door KPN en/of betrokken bedrijf. KPN geeft aan hier niets aan te kunnen doen terwijl zij wel adverteren met een gratis product bij bestelling. Ondanks dat een ander bedrijf dit hoort te regelen neemt KPN geen enkele verantwoordelijkheid.

Dat KPN ervoor gaat zorgen dat het gratis product wat bij de bestelling hoort afgeleverd wordt. Zij hebben hiermee geadverteerd en zij zijn dus verantwoordelijk voor de aflevering.

KPN
    Geachte heer Daniëlse,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Daniëlse,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ronald Daniëlse
Klachtenafdeling heeft mij gevraagd om zelf de earpods te bestellen en de rekening in te dienen bij KPN. KPN heeft het geld gestort op mijn rekening. Erik Brinkman van de klachtenafhandeling heeft dit heel snel en netjes gereageerd. Hopelijk worden de overige medewerkers van KPN ook geinstrueerd.

Ook een klacht indienen over KPN?