Opgelost door KPN: gratis product bij bestelling NOKIA telefoon niet geleverd. KPN doet niets

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555966
Gebruiker
Ronald Daniëlse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

gratis extra product bij bestelling Nokia niet geleverd door KPN en/of betrokken bedrijf. KPN geeft aan hier niets aan te kunnen doen terwijl zij wel adverteren met een gratis product bij bestelling. Ondanks dat een ander bedrijf dit hoort te regelen neemt KPN geen enkele verantwoordelijkheid.

De oplossing

Dat KPN ervoor gaat zorgen dat het gratis product wat bij de bestelling hoort afgeleverd wordt. Zij hebben hiermee geadverteerd en zij zijn dus verantwoordelijk voor de aflevering.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Daniëlse,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Daniëlse,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronald Daniëlse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klachtenafdeling heeft mij gevraagd om zelf de earpods te bestellen en de rekening in te dienen bij KPN. KPN heeft het geld gestort op mijn rekening. Erik Brinkman van de klachtenafhandeling heeft dit heel snel en netjes gereageerd. Hopelijk worden de overige medewerkers van KPN ook geinstrueerd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen