Gebeld naar kon met een vraag. Ze lsten je extra lang wachten zodat ze even 13euro kunnen vangen. Gaat nergens over. Grstis service zeggen ze dan
De oplossing
Mij het bedrag terugbetalen.
3 reacties
Auteur
Blutske90!
Datum
Er is nog steeds niks mee gedaan.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer/mevrouw Van Tuel,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
KPN
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte mevrouw Van Tuel,
Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.
Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Blutske90!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helft van de rekening krijg ik terug en moet een klacht indienden bij de andere partij
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.