Opgelost door KPN: Gratis service?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 360561
Gebruiker
Blutske90!
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gebeld naar kon met een vraag. Ze lsten je extra lang wachten zodat ze even 13euro kunnen vangen. Gaat nergens over. Grstis service zeggen ze dan

De oplossing

Mij het bedrag terugbetalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Blutske90!
    Datum
    Er is nog steeds niks mee gedaan.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Tuel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Tuel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blutske90!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helft van de rekening krijg ik terug en moet een klacht indienden bij de andere partij
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen