Klacht KPN: Groot geklungel met digitenne

maruschka

Voor de zoveelste keer werkt digitenne niet. Of het kastje bij de kinderen werkt niet, of het kastje in de woonkamer werkt niet. Eerst werkte het kastje bij de kinderen niet, uiteindelijk na 6 weken is die geactiveerd en hadden we een werkende kaart en een werkend kastje. Toen kwamen de hd-zenders. In 1x hadden we op kaart geen commerciële zenders. Nieuw kastje opgestuurd. Komt er mail dat er maar 1 kastje op abonnement staat. Gebeld dat ik me zorgen maak over kastje 2. Nee hoor mw, dat komt goed. Tada, kastje 1 aangekomen en werkt, blijkt na enige tijd dat kastje 2 niet meer werkt. Vanmorgen gebeld. Deze weer geactiveerd. En nu krijgt kastje 1 weer geen commerciële zenders. Abonnement niet geactiveerd is de melding. Zojuist gebeld. Mw, deze staat op geactiveerd en ik kan er niets aan doen. Nu ben ik er toch echt wel klaar mee. Met geluk worden we binnen 3 werkdagen gebeld door de technische dienst. Daarnaast: kastje 2 blijft nu vragen om een update en is inmiddels al verschillende gestart en wordt niet afgewerkt. Kortom, 1 kast geeft alleen 1,2,3 en 1 kast blijft janken om een update.

Per omgaande zorgen voor 2 deugdelijke aansluitingen digitenne. Schadeloosstelling voor alle tijd die hier inmiddels in is gaan zitten (bellen/updaten en geen signaal enz) én alle frustraties van mijn echtgenoot (Bosnië veteraan met ptss).

maruschka
    Erg fijn dat de technisch medewerker binnen de beloofde 3 dagen terug gebeld heeft (niet dus, zit nog steeds op telefoon te wachten). En ook heel fijn dat KPN niet reageert op deze klacht en de problemen in stand blijft houden.
    Graag reactie!!!
    KPN
    Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat u hier antwoord kreeg. Er is, door een verandering in de organisatie, een achterstand ontstaan, ik ben bijna weer bij, maar vind het heel vervelend voor u, dat u zich als "een roepende in de woestijn heeft gevoeld". Daar gaan we nu wat aan doen!

We hebben elkaar net al even telefonisch gesproken. Ik weet zeker dat we dit probleem kunnen oplossen. We hebben, zodra de administratieve gegevens bekend zijn, weer contact!

Voor nu rest mij niks dan u een fijne dag wensen.

Mocht u andere vragen hebben dan kunt u die altijd richten aan onze klantendesk, die 24/7 gratis bereikbaar is, op 0800-0402. Ook op Facebook en Twitter zijn wij via @kpnwebcare altijd bereikbaar.
    met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
    maruschka
    ik zou nog gebeld worden voor de zakelijke afhandeling van het geheel...…...
    maruschka
    degene die mij gebeld heeft om dit hele verhaal op te lossen, zou mij terug bellen als de ellende verholpen was voor de financiële afwikkeling en meer. dat bedoel ik met zakelijke afhandeling
    KPN
    Ah, ja, helder! Excuses voor de verwarring. Komt het u uit als u morgen in de middag of avond gebeld wordt? Dan zet ik een terugbelafspraak in het systeem voor de afwikkeling van de klacht!
    KPN
    Dank voor uw aanvulling. Vanavond gaat het niet lukken, maar morgen dinsdag, wordt u gebeld. Tot morgen.
    KPN
    Dank voor een prettig gesprek. Ik ben blij dat we tot een goede afspraak zijn gekomen en dat alles goed werkt. Fijn weekend!

Ook een klacht indienen over KPN?