Opgelost door KPN: Gs niet betalen voor iets dat niet geleverd word!

BasMunt#573

Heb online, ruim van tevoren, een verhuizing doorgegeven maar is in een verkeerde box gekomen zoals een vriendelijke medewerker vertelde. Ik heb nu 1 week geen internet of tv aansluiting! Die zelfde medewerker vertelde mij klantenservice te bellen en dan xou dat worden gecompenseerd. Daar ging het mis....een zeer onvriendelijke man aan de lijn die mij vertelde dat dit geheel niet mogelijk is....ik ben bereid te betalen maar alleen als de diensten geleverd worden....die laatste medewerker had het constant over een overeenkomst.....het gesprek werd steeds onvriendelijker ook van mijn kant en heb afgesloten met de zin dat ik een andere provider ging benaderen.....hij vond dit een goed plan!!!!!!!

De rekening compenseren voor de niet geleverde diensten!
Ik krijg een maand abbonement terug

KPN

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van de Kamp,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?