Opgelost door KPN: Gs niet betalen voor iets dat niet geleverd word!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 612140
Gebruiker
BasMunt#573
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb online, ruim van tevoren, een verhuizing doorgegeven maar is in een verkeerde box gekomen zoals een vriendelijke medewerker vertelde. Ik heb nu 1 week geen internet of tv aansluiting! Die zelfde medewerker vertelde mij klantenservice te bellen en dan xou dat worden gecompenseerd. Daar ging het mis....een zeer onvriendelijke man aan de lijn die mij vertelde dat dit geheel niet mogelijk is....ik ben bereid te betalen maar alleen als de diensten geleverd worden....die laatste medewerker had het constant over een overeenkomst.....het gesprek werd steeds onvriendelijker ook van mijn kant en heb afgesloten met de zin dat ik een andere provider ging benaderen.....hij vond dit een goed plan!!!!!!!

Gewenste oplossing

De rekening compenseren voor de niet geleverde diensten!
Geboden oplossing
Ik krijg een maand abbonement terug
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van de Kamp,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen