Klacht KPN: Half jaar eerder verlengen.

PCvanPutten

Ik ben altijd een tevreden KPN klant geweest voor mobiele telefoon tot op heden.

Ik heb ongeveer 4 jaar geleden een KPN leasetoestel gehad met een contract duur van 2 jaar. Deze kon ik 6 maanden eerder verlengen dat heb ik toen gedaan omdat ik graag een ander toestel wilde zonder Android. Dit contract had een duur van 1 jaar om uit te proberen of ik dit prettiger vond. Na dit een half jaar geprobeerd te hebben bleek dit toch niks voor mij en heb ik wederom een half jaar eerder verlengd.

Nu kom ik er dus sinds een paar dagen achter dat ik nu opeens de volle 2 jaar moet doen met mijn toestel en dat de contractduur (volgens de MijnKPN app) 2.5 jaar is.

Ik ben hier niet over voorgelicht nog dat het in mijn contract staat, Het is ook raar want bij mijn vorige toestel hoefde ik niet dat half jaar extra erbij te wachten op verlenging. Anders had ik nog gewacht met het verlengen van mijn vorige toestel.

Kortom ik ben maar half voorgelicht.

Half jaar in mindering brengen van mijn contract duur en het duidelijker communiceren naar klanten dat wanneer je een half jaar eerder verlengd je dat half jaar bij je volgende abbonement moet inhalen.
Dit is nergens terug te vinden behalve op een forum na goed zoeken met google.

KPN
    Geachte heer Van Putten,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van Putten,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?