Klacht KPN: Haperend internet, stilstaande tv, wegvallende telefoon, slecht tot geen WiFi

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46409
Gebruiker
Wim schaap
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Sinds augustus hebben we Alles in 1 pakket. Vanaf het begin problemen met : een stilstaand tv beeld, een wegvallende internet verbinding, een wegvallende telefoon en een slechte tot geen wifi verbinding met een beperkt bereik(soms nog geen meter). Met gevolg dat we denken op de WiFi te zitten, maar in werkelijkheid alles via 3G te doen met alle kosten van dien. Hier al vele malen contact over gehad met het service desk, met als standaard oplossing dat men de instellingen na liep. Er zijn nu al 4 monteurs geweest en er zijn al een modem en een tv ontvanger vervangen. De laatste monteur is erachter gekomen dat er in het onderstation een print defect was en heeft ook een nieuwe versie modem besteld. De print is vervangen en het modem geplaatst, hetgeen voorlopig een goed resultaat schijnt te geven. Het afgelopen half jaar was bijzonder teleurstellend , met onnodige extra kosten.

De oplossing

Wij verwachten dat het gehuurde pakket en de bijbehorende service nu wel goed is cq z'n geld waard is en het afgelopen half wordt gecompenseerd 6 x €58 geeft €348. Zeker om het fijt dat we al 25 jaar klant zijn en ook nog 4 mobiele telefoon abonnementen bij u hebben.

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schaap,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wim schaap
    Datum
    Na het plaatsen van het nieuwe modem, heeft het abonnement het 3 goed gedaan. Maandag avond viel alles weer weg. Weer gebeld; dinsdag had de monteur de bon verkeerd begrepen en was dus maar niet gekomen. Weer gebeld; dinsdag morgen kwam monteur 5. Volgens hem was er een verkeerde kabel aangesloten tussen de binnenkomende kabel en het modem( een Y kabel ipv een gewonen). Dit was destijds door een Kpn monteur aangelegd.Ander modem geprobeerd, geen verbetering dus de oude terug geplaatst. Wachten.
  3. Auteur
    Wim schaap
    Datum
    Op de tv na doet alles het nu. Die zou opnieuw aangemeld moeten worden op de centrale.
  4. Auteur
    Wim schaap
    Datum
    Contact gehad met de klanten service omdat de Tv het nog steeds niet doet. Er werd mij medegedeeld dat het hier om een bekende storing gaat en er het vermoeden bestaat dat deze pas half februari opgelost is. Dit betekend nog een maand geen Tv, maar wel betalen. Als dit nog lang duurt, bestaat er voor ons de kans om kosteloos het contract te ontbinden ivm slecht geleverde dienst/service. Hierover al informatie ingewonnen bij de consumenten bond, met de mededeling dat zij hierbij konden helpen
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schaap, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Wim schaap
    Datum
    Klacht is eindelijk verholpen. Nu nog wachten op Kpn ivm afhandeling en compensatie klacht.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schaap, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Wim schaap
    Datum
    Zoals verwacht nog steeds geen reactie van KPN. Je wordt als klant niet erg serieus genomen door de KPN als je klachten hebt. Dit loopt dus al vanaf 09-01. Erg jammer.
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schaap, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    Wim schaap
    Datum
    Klachtafhandeling heeft lang geduurd ( 2. Maanden), servicedesk is slecht met standaard antwoorden die nergens toe leiden. Compensatie is redelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim schaap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry