Klacht KPN: Hardware probleem buiten mij schuld om

Klachtnummer
# 275053
Gebruiker
Dennisvdheyden
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte KPN,
Na een contract met jullie aan gegaan van een iPhone 5s gray 16GB was na het 2e jaar een hardware probleem waarna deze werd vervangen voor een andere iPhone na 13 maanden heb ik weer een hardware probleem dat de iPhone de simkaart niet meer kan lezen, terug naar de KPN winkel gegaan en deze stuurde me weg dat het buiten de garantie valt. De iPhone ziet er nog als nieuw uit altijd zuinig mee omgegaan en toch voor het 2e maal een hardware probleem buiten mijn schuld om en ik verwacht dat de iPhone hersteld word
U kunt mij bereiken op het nummer 06-48220814
Mvg Dennis van der heyden

De oplossing

iPhone word hersteld

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Heyden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Dennisvdheyden
    Datum
    Hi KPN
    Tot op heden nog niks vernomen jullie kunnen mij bereiken op 0648220814
    Mvg Dennis vd heyden
  3. Auteur
    Dennisvdheyden
    Datum
    Na maandag zou ik terug gebeld worden de zelfde dag of volgende dag tot heden nog niks gehoord! Schandalig hoop dat u voor morgen avond contact heeft opgenomen
    Mvg Dennis vd heyden
    0648220814
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Heyden,

    De behandelaar van deze reactie moest nog een en ander uitzoeken voor deze kwestie.
    Zodra hij meer informatie heeft zal hij contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren