Klacht KPN: Heb mobiel bij mijn internet + tv genomen, heb al gamepass ultimate, spotify en netflix.

Klachtnummer
# 631949
Gebruiker
M Thole
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kan geen bebruik maken van mijn bundel korting

Gewenste oplossing

zorgen dat ik mijn 5 euro korting krijg zonder dat ik mijn bestaande abonnement moet op zeggen, of 5 euro op een andere manier toekennen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen