Klacht KPN: heb recht op een nieuwe telefoon

joan

tel 3 X naar teleplan geweest fout niet gevonden, daarna 2 X naar samsung, zelf kwam ik achter de fout maar zij konden ondanks dat het niet fiksen, na heel veel keren te hebben gebeld naar kpn en samsung, iedereen verteld mij naar kpn te gaan om een nieuwe telefoon te krijgen, heel veel drama's verder naar de kpn winkel in alphen aan den rijn gegaan om te vragen naar een nieuwe telefoon, kreeg te horen dat kunnen wij niet doen anders moeten wij het zelf betalen. dat moet teleplan tegen ons zeggen. 2,5 uur in de winkel ! de telefoon moest naar teleplan om een oplossing te krijgen. dus nu voor de 4de X naar teleplan. heb gevraagd of hij er duidelijk in heeft gezegd dat ik deze telefoon niet meer wilde, antwoord was ja hoor alles doorgegeven, teleplan gebeld weten van niks is gewoon aangemeld als reparatie. zij zeggen in de winkel moeten ze beslissen over nieuwe telefoon dat doen wij niet. dit is begonnen de 1ste week van juni. bijna 3 mnd nu, iedereen schuift het af. ben het zat.

compensatie voor de periode waarin mijn man zijn telefoon niet kon gebruiken.
EN EEN NIEUWE TELEFOON

KPN
    Geachte mevrouw Simons,

KPN Klantenreacties CMT
    joan
    volgens een heer bij de klantenservice zou ik al een reactie gehad moeten hebben maar heb nog steeds niks gehoord.
    KPN
    Geachte mevrouw Simons,