Klacht KPN: Heimelijke afschrijving beltegoed door sms-abonnementsdienst 9977

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 100543
Gebruiker
René
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er worden bedragen van mijn Hi pre paid beltegoed afgeschreven zonder dat ik er gebruik van heb gemaakt. Op 20-2-2015 heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd en binnen
1½ week was dit beltegoed alweer op. Na onderzoek bleek dat het beltegoed wordt afgeschreven door sms- of abonnementsdienst 9977. Toch heb ik nooit voor zo’n dienst gekozen en ik heb ook nooit toestemming gegeven voor deelname aan zo’n dienst.

De oplossing

Het geld dat ten onrechte van mijn beltegoed is afgeschreven wil ik weer terug ontvangen.

Het bedrijf M-Valley BV uit Etten-Leur ( www.bcooz.com ) plundert op een slinkse manier je beltegoed. Daarom wil ik dat Hi de overeenkomst met hun sms-abonnementsdienst 9977 opzegt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    René
    Datum
    Aan KPN,
    Dank voor uw ontvangstbevestiging.
    U stelt dat u binnenkort contact met mij opneemt over de afhandeling van de klacht.
    Hopelijk behoedt u met uw oplossing ook andere sms-gebruikers voor ongevraagde afschrijvingen van het beltegoed door sms-dienst 9977.
    Ik zie uw reactie graag binnen de reactietermijn tegemoet.
  2. Auteur
    René
    Datum
    De klacht is financieel naar tevredenheid afgehandeld.
    Jammer dat KPN niet stopt met zaken doen met dit soort louche bedrijven die consumenten met oplichtingspraktijken geld afhandig maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen