Opgelost door KPN: Hele slechte klantenservice en beloften niet nakomen.

content Opgelost
KomAUBbeloftenna

Ik heb in mei een contract afgesloten bij KPN omdat zij aangaven dat ik de mogelijkheid zou hebben om met mijn vriendin MB's te delen (terwijl zij haar contract bij Telfort had afgesloten) en dit voor ons gunstig zou zijn. Daarnaast zou KPN een uitstekende klantenservice hebben. Aangezien MB's delen niet voor ons werkte, kreeg ik via de klantenservice te horen dat ik ons voor "Telfort/KPN compleet" moest aanmelden. Dat was de eerste keer dat ik met de klantenservice belde. Vervolgens is dit blijkbaar misgegaan want toen ik in juli weer contact opnam over hetzelfde, bleken wij nog niet "compleet" aangemeld te zijn (terwijl de bevestiging wel ontvangen was). De medewerker heeft ons gemeld dat wij zeker MB's moesten kunnen delen en heeft ons opnieuw aangemeld. Wederom ontving ik een bevestiging van de aanmelding en dat onze voordelen actief waren. Helaas ik kon weer geen MB's delen, waarop ik weer contact opnam met de klantenservice. Deze keer werd door de medewerker het probleem niet gezocht bij het compleet melden maar ergens anders in het systeem. Ze zouden het in orde gaan maken. Een week later werkte het nog steeds niet. Waarop ik weer contact zocht met KPN. Deze keer sprak ik iemand die veel vroeg aan zijn leidinggevende om er zeker van te zijn dat het goed kwam. Na weer een telefoongesprek en een belofte dat het de volgende dag zou werken en wij onderling MB's zouden kunnen delen, werkte het nog steeds NIET. Nadat ik de volgende dag de zoveelste medewerker het HELE verhaal opnieuw moest vertellen omdat er niets fatsoenlijk was geregistreerd uit de eerdere telefoontjes. Kreeg ik, na inmiddels al 3 maanden bellen met de klantenservice, te horen dat wij helemaal GEEN MB's zouden kunnen delen omdat het abonnement van mijn vriendin nog steeds Telfort was en dan kon het niet. Toen ik dit hoorde schrok ik echt. Er was mij dus 4 maanden geleden iets verkocht wat helemaal niet waargemaakt kon en ging worden. De medewerker in kwestie gaf mij twee opties, mij doorverbinden met de opzeggingslijn of het laten zitten. Ik heb voor de eerste optie gekozen. Tijdens dit gesprek zou de medewerker in kwestie een officiële klacht voor mij indienen. Dit is NIET gebeurd. wederom een niet waargemaakte belofte. IK heb uiteindelijk maandag het hele verhaal opnieuw verteld tijdens WEER een gesprek met de klantenservice. Deze dame heeft de klacht officieel gemeld. Helaas ik ben niet eens binnen de beloofde 3 dagen teruggebeld. Vreselijk...

Ik wil dat jullie je aan je afspraken houden, medewerkers goed gaan opleiden zodat men niet 12 keer opnieuw hetzelfde verhaal hoeft te vertellen en dat mijn abonnement beëindigd wordt of jullie met een fatsoenlijk voorstel komen voor mijn huidige abonnement. Ik ben inmiddels al het vertrouwen in jullie organisatie en de klantenservice verloren.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Zijp,

KPN Klantenreacties CMT

KomAUBbeloftenna
KPN heeft ons verscheidene voorstellen gedaan waarbij wij uiteindelijk slechter af zouden zijn dan als we het buiten KPN om zouden regelen. Dit heef ertoe geleid dat ik gevraagd heb om het contract opzegbaar te maken. Het is mij toegezegd dat dit gaat gebeuren, wat zou betekenen dat ik vanaf morgen een nieuwe provider kan uitzoeken. Jammer dat het zolang heeft moeten duren en dat de KPN geen betere oplossing bij hen heeft kunnen bieden. Maar goed, door het opzeggen kan ik nu wel een beter abonnement bij een andere provider kiezen, dus dat is positief.

Ook een klacht indienen over KPN?