Klacht KPN: Hele slechte service

Klachtnummer
# 46460
Gebruiker
dddyl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Hi,

In oktober hebben jullie mij benaderd voor een 'voordelig abbonement'
Hier ging het om een 25 euro sim only abbo met 75 belminuten, onbeperkt sms, 2GB data en spotify premium, 4G, en ZONDER aansluitkosten.
Het is nu januari en ik kan het nog steeds niet gebruiken.

Vervolgens heeft een slimme callcenter medewerker van hi mijn abbonement eerder laten ingaan, terwijl deze pas op 27 december gepland stond.

Ik betaal dus ook al vanaf oktober voor niks..
Betaalde zelfs ook een maand 33 euro terwijl het maar een 25 euro abbo is.

Vervolgens via klantenrelaties enno top gesproken en die zei dat het nummerhoud was gepland voor 27 december., 27ste deed die het dus niet.. 27 december gemailed en vervolgens het antwoord is; er heeft iemand u nummerbehoud met onverklaarbare wijze geannuleerd.

Het is nu 10 januari en ik heb nog niks gehoord.

Ik word hier echt ziek van.

De oplossing

Als eerste wil ik al mijn kosten terug die ik gemaakt heb voor niks en ik wil dat mijn abbo de rest van de tijd dat het loopt 50% korting heeft. En anders wil ik graag alles opzeggen en ga ik na een andere provider

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties